Szanowny Kliencie, |
||||||
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twój numer zgłoszenia to: [TRANS ID] Aby dokończyć zgłoszenie postępuj według następujących kroków: KROK 1 Wydrukuj tę stronę i dołącz ją do produktu oraz dodatkowo zapisz numer zgłoszenia bezpośrednio na paczce. KROK 2 Zabezpiecz i spakuj produkt wraz z akcesoriami i dowodem zakupu. Wyślij paczkę pod wskazany poniżej adres serwisu. Uprzejmie prosimy o wysyłanie reklamacji kurierem albo paczką pocztową. Nazwa: Ulica i numer: Kod pocztowy i miasto: Przesyłki niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zgłoszenia mogą zostać nieodebrane przez serwis. Kopia tej wiadomości została wysłana na podany w formularzu adres e-mail. DRUKUJ |
||||||
|
||||||
Jednocześnie informujemy, że w każdej chwili możesz śledzić status swojej naprawy, korzystając z poniższego odnośnika: Możesz także skontaktować się bezpośrednio z serwisem, do którego zostało skierowane Twoje zgłoszenie: Nazwa: Numer infolinii: E-mail:
Z pozdrowieniami, |
||||||
|
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza swoimi danymi. Po wypełnieniu formularza i jego wysłaniu wyświetli się dalsza instrukcja postępowania, adres do wysyłki sprzętu oraz numer naprawy Państwa zgłoszenia.