Uprzejmie informujemy, iż Twoja reklamacja otrzymała numer Pamiętaj o 14-dniowym terminie na odesłanie urządzenia.
Sprzęt wyślij dowolnym przewoźnikiem na adres:
lub skorzystaj z zamówienia kuriera za naszym pośrednictwem kontaktując się z działem Obsługi Klienta pod numerem 91 887 10 01.
Pamiętaj, aby dopisać na przesyłce REKLAMACJA oraz numer zgłoszenia []. Opcjonalnie możesz wydrukować treść tego maila i dołączyć do przesyłki. To znacząco usprawni i przyśpieszy proces reklamacyjny.
Zachęcamy także do skorzystania z pomocy naszej infolinii technicznej. Wielu Klientów znalazło szybkie rozwiązanie problemów dzięki jednej rozmowie (bez konieczności odsyłania sprzętu). Skontaktuj się z nami pod numerem 91 887 10 01 (od pon. do pt. 8-19, weekendy i święta 10-16).