Szanowny Kliencie, |
|||||||
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twój numer zgłoszenia to: [TRANS ID] Aby dokończyć zgłoszenie postępuj według następujących kroków: KROK 1 Wydrukuj tę stronę i dołącz ją do urządzenia oraz dodatkowo zapisz numer zgłoszenia bezpośrednio na paczce. KROK 2 Zabezpiecz i spakuj urządzenie wraz z akcesoriami i dowodem zakupu. Czekaj na potwierdzenie zgłoszenia przez pracownika infolinii. Dalsze instrukcje otrzymasz mailem. Uprzejmie prosimy o wysyłanie reklamacji kurierem albo paczką pocztową. Przesyłki niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zgłoszenia mogą zostać nieodebrane przez serwis. DRUKUJ |
|||||||
|
|||||||
Jednocześnie informujemy, że w każdej chwili możesz śledzić status swojej naprawy podając numer zgłoszenia: W przypadku problemów ze zgłoszeniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: arkadiusz.pawlak@quadra-net.com tel: +48616600031 Nazwa: SmartTech Numer infolinii: +48616600031
Z pozdrowieniami, |
|||||||
|
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza swoimi danymi. Po wypełnieniu formularza i jego wysłaniu wyświetli się dalsza instrukcja postępowania, adres do wysyłki sprzętu oraz numer naprawy Państwa zgłoszenia.