![]() |
![]() ![]() |
Szanowny Kliencie, Potwierdzamy wpłynięcie do systemu Operatora naszego Serwisu Centralnego reklamacji związanej z produktem: . Numer Państwa zgłoszenia to: . Następnym krokiem zgłoszenia reklamacyjnego jest wysłanie produktu do Serwisu Centralnego. Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją: DOSTARCZENIE PRODUKTU DO NAPRAWY: Produkt należy dostarczyć na poniższy adres:
Serwis Centralny Spectrum Brands Niku Serwis Uszkodzony produkt można dostarczyć za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty lub osobiście w punkcie obsługi Klienta pod wyżej wymienionym adresem. Mogą Państwo również skorzystać z opłaconej przez producenta produktu usługi kurierskiej firmy DHL. Przesyłkę należy zgłosić na DHL INFOLINIA pod numerem +42 6 345 345 podając numer płatnika 2416978. DOSTARCZENIE PRODUKTU DO NAPRAWY:
TERMIN OBSŁUGI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO: Dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić czas obsługi reklamacji, rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 2 dni od dnia dostarczenia produktu do Serwisu Centralnego. Informacji na temat statusu zlecenia udziela również dział techniczny pod numerem +22 598 07 77 w dni powszednie w godzinach 9-17. POWRÓT SPRZĘTU PO NAPRAWIE:
Pozdrawiamy,
DANE GWARANTA: |
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza swoimi danymi. Po wypełnieniu formularza i jego wysłaniu wyświetli się dalsza instrukcja postępowania, adres do wysyłki sprzętu oraz numer naprawy Państwa zgłoszenia.