Szanowny Kliencie,
Potwierdzamy wpłynięcie do systemu Operatora naszego Serwisu Centralnego reklamacji związanej z produktem:
. Numer Państwa zgłoszenia to: . Następnym krokiem
zgłoszenia reklamacyjnego jest wysłanie produktu do Serwisu Centralnego.
Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:
DOSTARCZENIE PRODUKTU DO NAPRAWY:
Produkt należy dostarczyć na poniższy adres:
Serwis Centralny Spectrum Brands Niku Serwis
Ul. Jana Czochralskiego 8
Poznań 61-248
Uszkodzony produkt można dostarczyć za pośrednictwem poczty, osobiście pod wyżej wskazany adres lub za pomocą opłaconej przez producenta produktu firmy kurierskiej DHL.
Aby skorzystać z opłaconej przez producenta wysyłki za pośrednictwem firmy DHL, należy:
-
Zarejestrować przesyłkę korzystając z poniższego linku:
https://dhl24.com.pl/serwis/quadra-net-sp-z-oo-spectrum-brands/krok1
LUB
-
Skontaktować się z infolinią DHL pod numerem +42 6 345 345 podając numer płatnika 2416978 .
PRZYGOTOWANIE PRODUKTU DO WYSYŁKI:
- WAŻNE: Prosimy umieścić nadany numer zgłoszenia w widocznym miejscu na opakowaniu.
- Prosimy, jeśli to możliwe, odesłać sprzęt w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi profilami dystansowymi usztywniającymi produkt w kartonie,
jako że serwis nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone w transporcie spowodowane nieprawidłowym zapakowaniem.
- Jeśli nie jest dostępne oryginalne opakowanie, sprzęt powinien być zapakowany do kartonowego pudełka jak najbardziej zbliżonego do oryginalnego.
Miękkie opakowania jak torby, czy koperty bąbelkowe nie chronią produktu i powodują poważne ryzyko powstania uszkodzeń w czasie transportu.
- Sprzęt wysyłany do serwisu powinien być kompletny.
- Prosimy o dołączenie ksero dowodu zakupu.
- Prosimy w miejscu numer zamówienia wpisać numer wcześniejszej reklamacji (jeżeli taka miała miejsce). Natomiast w miejscu numer klienta podać 2416978
- Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania paczki. W przypadku jego braku, należy poprosić kuriera o wydanie takiego dokumentu.
TERMIN OBSŁUGI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
Dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić czas obsługi reklamacji, rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 2 dni od dnia dostarczenia
produktu do Serwisu Centralnego.
Informacji na temat statusu zlecenia udziela również dział techniczny pod numerem +22 598 07 77 w dni powszednie w godzinach 9-17.
POWRÓT SPRZĘTU PO NAPRAWIE:
- Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki po odbiorze od kuriera, w celu weryfikacji czy odebrane urządzenie nie posiada uszkodzeń
mechanicznych lub ewentualnych braków. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem, a następnie
przekazanie go drogą email na adres serwisu serwis@eu.spectrumbrands.com
- W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z serwisem pod numerem telefonu
22 598 07 77 lub serwis@eu.spectrumbrands.com
Pozdrawiamy,
Serwis Centralny produktów marek:
REMINGTON, RUSSELL HOBBS
DANE GWARANTA:
Spectrum Brands Poland Sp.z o.o.
ul. Bitwy Warszawskiej 7a
02-366 Warszawa
info@eu.spectrumbrands.com
|