Szanowny Kliencie, |
|||||||
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twój numer zgłoszenia to: [TRANS ID] Aby dokończyć zgłoszenie postępuj według następujących kroków: KROK 1 Wydrukuj tę stronę i dołącz ją do urządzenia oraz dodatkowo zapisz numer zgłoszenia bezpośrednio na paczce. KROK 2 Zabezpiecz i spakuj urządzenie wraz z akcesoriami i dowodem zakupu. Wyślij paczkę pod wskazany poniżej adres serwisu. Uprzejmie prosimy o wysyłanie reklamacji kurierem albo paczką pocztową. Nazwa: Ulica i numer: Kod pocztowy i miasto: Przesyłki niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zgłoszenia mogą zostać nieodebrane przez serwis. DRUKUJ |
|||||||
|
|||||||
Jednocześnie informujemy, że w każdej chwili możesz śledzić status swojej naprawy podając numer zgłoszenia: W przypadku problemów ze zgłoszeniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: support@zeegma.com tel: 61 653 12 93 Nazwa: Zeegma Numer infolinii: +48616531293
Z pozdrowieniami, |
|||||||
|
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza swoimi danymi. Po wypełnieniu formularza i jego wysłaniu wyświetli się dalsza instrukcja postępowania, adres do wysyłki sprzętu oraz numer naprawy Państwa zgłoszenia.